VKS INVEST s.r.o.
Pod Višňovkou 1661/35 (budova A3)
140 00 Praha 4 - Krč

IČ 45271020
DIČ CZ45271020

telefon: 724 383 294

e-mail: vks@vksinvest.cz

Společnost VKS INVEST s.r.o. nabízí kompletní servis při zajišťování správy nemovitostí. Specializujeme se zejména na správu bytů a nebytových prostor ve vlastnictví Společenství vlastníků. Z výčtu činností uvádíme:


Technická provozní část
:

Zajištění služeb spojených s užíváním jednotek a provozem domů, jedná se zejména o:

  • dodávku vody, odvod srážkových a odpadních vod;
  • dodávku el. energie pro společné části domů;
  • dodávku tepla;
  • dodávku TUV;
  • odvoz pevného domovního odpadu; 
  • úklid domů včetně příslušné části chodníku;
  • zajišťování provozu STA.


Zajištění technických podmínek pro provoz domů, jedná se zejména o:

  • zajišťování oprav a udržování objektu v rozsahu spadajícím do povinností majitele domu;
  • vedení příslušné korespondence a administrativní a technické dokumentace související s prováděnou činností, uchovávat stavební a ostatní převzatou dokumentaci domů;
  • připravování podkladů, které jsou v kompetenci a držení správce pro vedení právních sporů;
  • zajištění vybavení a provozuschopnost domů, uložené právními předpisy, včetně zajištění revizí společných zařízení;
  • ochranu společných částí domů, kontrolování jejich stavu a zabezpečování proti škodám;
  • zajišťování požární prevenci objektu;
  • zajišťování potřebné dezinfekci a deratizaci objektů;
  • projednávání otázek týkajících se správy domů s orgány státní správy.


Ekonomická část:

  • provádění rozpisu úhrad služeb spojených s užíváním jednotek a správou domů a jejich vyúčtování (zálohy na služby, platby na fond oprav a správu), vyúčtování se provádí jednou za kalendářní rok;
  • provádění úhradu všech nákladů za činnosti, k jejichž zajištění je správce smluvně vázán;
  • vybírání plateb od vlastníků, kteří platí prostřednictvím služby SIPO;
  • předkládat objednateli k projednání návrhy výše záloh na náklady spojené s užíváním jednotek a správou domu a ostatních nákladů v závislosti na předpokládaných nákladech v příslušném účetním období;
  • vedení, dle platných právních předpisů, účetnictví a účetní evidence objednatele, a to zejména zpracovávání účetních dokladů, vystavování platebních příkazů k úhradě, vedení evidence měsíčních plateb, vedení knih došlých a vydaných faktur, zpracovávání roční účetní závěrky, provádění vyúčtování daně srážkové a zálohové, daňová přiznání apod., a to v případě, že takováto potřeba u Společenství nastane.
  • provádění, po předchozím odsouhlasení výborem objednatele, úhrad konkrétních nákladů za činnosti, k jejichž zajištění je správce výslovně vázán;
  • pravidelně a to čtyřikrát ročně předkládat výboru písemnou informaci o dlužnících a o výši jejich dluhu nebo nedoplatku na předepsaných měsíčních zálohách.


Podpora orgánů SVJ:

  • účast na jednání výboru společenství – jen v případě řešení mimořádných akcí, např. generální oprava střechy apod.;
  • účast na shromáždění vlastníků.


Správa nemovitostí – něco navíc:

Nad  rámec správy nemovitostí jsme schopni nabídnout i služby v oblasti inženýrských činností souvisejících s většími opravami domů, modernizací výtahů nebo např. zateplením domů.

Nabízíme služby jako je obstarání:

  • potřebných povolení k výše uvedeným akcím (územní souhlas, územní rozhodnutí, ohlášení, stavební povolení, kolaudace aj.);
  • zpracování poptávky pro výběr zhotovitele; 
  • organizace výběrového řízení na zhotovitele;
  • provádění technického dozoru stavebníka.

Aktuální informace